DIN PARTNER TIL DIGITAL SAMHANDEL

Din virksomhed som leverandør

Hvad er en e-faktura?

Send e-fakturaer

Modtag elektroniske ordrer

Off. og virksomheder m. EAN-nr.

Kunder med særlige krav til format

Virksomheder uden EAN-nr.

Mindre virksomheder og private kunder

Modtagere udenfor Danmarks grænser

TrueLink dokument services

e-faktura afsendelsesformater

Formularopsæt

 

 

e-Kataloger

TrueTrade Katalog

Formater og vejledninger

Invitation og tilmelding

Katalog og prisbog

PunchOut

Betingelser og omkostninger

Spørgsmål og svar til TrueTrade

Kataloger gennem Bizisland / SKI

Leverandør login

Modtag faktura

Modtag e-faktura

Modtag e-faktura via EAN-nr.

Modtag e-faktura via CVR-nr.

Modtag e-faktura som B2B uden EAN-nr.

Modtag e-faktura som privatkunde

Modtagelsesmoduler

Modtagelsesformater

Leverandøraktivering

Priser

Om priser

Fakturaklip

Send e-faktura med EAN-nr.

Send og modtag e-faktura via FTP

Gensendelse af e-fakturaer

Modtag e-faktura via EAN-nr.

Modtag elektroniske ordrer

B2B fakturamodtagersupport

TrueLink Nemhandel profilopsætning

TrueTrade Katalog 

Systemopsæt

Ændring i medlemsforhold

Koncernaftaler

Nemhandel services

Det er NemHandel

Baggrunden for NemHandel

Slå op i TrueLink NemHandelsregister

Det siger loven

Det gør TrueLink NemHandel

Det sparer du med TrueLink NemHandel

Alternativ til Læs-Ind bureauet

TrueLink dokument services

TrueLink NemHandel Basis Services

TrueLink NemHandel Udvidede Services

Superforsendelse ™

Holger Bech om NemHandell

Support

Link

Udbud

TrueTender

Support

Tilbudsgiver vilkår

Support

Om support

Download TrueLink klient

Vejledninger til TrueLink

Driftstatus

Integration til TrueLink

Skal I skifte økonomisystem? 

Spørgsmål og svar

Fejlmeddelelser

TrueLink dokument services

Seneste nyt og kommende aktiviteter

TrueLink Partnere

Tilmeld nyhedsmail

Medlemsvilkår

Databehandleraftale

Persondatapolitik

Databeskyttelsesforordning (GDPR)

Links

Kontakt os

Om TrueLink

Referencer

Parkeringsvejledning Havneparken

Teamet bag TrueLink

Om Mercell Group

Kontakt os

Om Partnere

TrueLink Partnere

Bliv Partner

Tilmeld dig TrueLink nyhedsmail

Få 10 gode grunde til at komme i gang med e-fakturering - gratis e-bog klik her

Truelink_Mercell_bogmærke.png

© 2015 TrueLink A/S - Havneparken 1, 1. sal - 7100 Vejle - Tlf 79 30 78 33 - email: kundecenter@truelink.dk

CVR-nummer: 31261430

Truelink_Mercell_logo.png
  • Forside

  • TrueLink Biz

  • TrueTrade

  • CM

  • TrueAnalyze

  • TrueTender

  • Support

  • Køb klip

  • Log ind

  • Bliv medlem

  • More

    KUNDECENTER
    PARTNERE
    SENESTE NYT

     

    2. Mine kunder kan indlæse og behandle fakturaen, når det passer bedst

    Er du indstillet på at skulle håndtere flere af dine forsendelser manuelt, fordi din kunde ikke ”kvitterer” for modtagelse af din faktura? Nej vel, men NemHandel-infrastrukturen gør det til afsenders problem, hvis modtageren ikke ’kvitterer’ her og nu for modtagelsen.

    Alle fakturaer til (offentlige) kunder bliver routet i VANS infrastrukturen. Det foregår på den måde, at leverandøren afleverer fakturaen til kundens indbakke. Alle kunder har ud over egen indbakke, en fælles eller individuel indbakke hos de forskellige VANS-operatører.
    Fx har alle TrueLinks kunder en fælles indbakke hos vores VANS-operatør (Evenex) og en individuel indbakke i TrueLink. Er forbindelsen mellem disse afbrudt, så venter fakturaerne bare i indbakken et sted i VANS-systemet. Dvs. at kunden kan indlæse og behandle fakturaen, når det passer kunden bedst.

    Sådan er det ikke i NemHandel-konceptet. Hvis modtager ikke er tilgængelig, så kan leverandøren ikke komme af med sin faktura, og selv om de fleste systemer forsøger at gensende flere gange, så r detmå systemet ofte opgive at aflevere fakturaen.

    Der kan være rigtig mange årsager til, at en faktura ikke kan afleveres. Der er travlhed / kø hos modtager, modtagerens netværk er nede, TDC har gravet kablet over, modtagerens server er ikke tændt, modtagelsesprogrammet er gået i stå, der tages backup osv..

    Hvad kan du gøre som afsender, hvis modtagers system ikke vil modtage efter en række genforsendelser? Vil du ringe til kunden, sende et brev med fakturaen eller huske at prøve senere på ugen? – i alle tilfælde manuelt arbejde.

    TrueLink NemHandel gør vi dit manuelle arbejde betydeligt mindre. Efter x antal forsøg på genforsendelse overtager Superforsendelse opgaven. Vi nemlig en e-mail til modtager (e-mail adressen er registreret i NemHandel-register) med faktura vedhæftet som OIOUBL/OIOXML og et link til at genfremsende faktura fra TrueLink Nemhandel, når modtageren er klar igen. Som afsender får du selvfølgelig en kopi, ligesom forløbet logges på fakturaen i TrueLink.

    Kun hvis der er fejl i modtagers e-mail adresse i NemHandel-registret, skal du involveres.

    TrueLink NemHandel gør det nemt at komme af med sine fakturaer, og hvis modtager er ustabil, bliver det til modtagers problem i stedet for dit problem.
     

    Tilbage til de 6 spørgsmål og svar