Modtag dine ordrer digitalt
Flere og flere offentlige myndigheder og større virksomheder kræver i dag, at deres leverandører kan modtage ordrer fra dem digitalt.
Nogle af disse kunder stiller endvidere krav til, at leverandøren skal kunne bekræfte modtagelse af denne ordre digitalt.
Din kunde sender typisk sine ordrer gennem NemHandel eller VANS.
Kan dit ordre-/økonomisystem ikke indlæse ordrerne digitalt, skal du ikke bekymre dig. Du modtager blot dine ordrer på en mail i PDF format – lige klar til indtastning.
Hvad enten du skal modtage gennem NemHandel, VANS eller TrueLink Net, skal virksomhedens CVR-nummer og/eller et eventuelt anskaffet GLN-nummer publiceres. Det skal ske ved opsætning enten i VANS (typisk EDIFACT) og/eller ved opsætning af ordreprofiler i NemHandel.
Hvem skal du modtage ordrer fra?
Offentlige institutioner, kommuner, regioner eller statsinstitution
I dette tilfælde vil alle ordrer blive sendt til jer via NemHandel.
Alle ordrer fra dine kunder transformeres inden modtagelse hos jer til OIOUBL formatet.
Afsendere med specielle krav til ordreformater
Diverse filformater, der anvendes af en række større virksomheder, understøttes af TrueLink. TrueLink transformerer afsenderens ordreformat eksempelvis EDIFACT HANCOM
til OIOUBL inden modtagelse hos jer.
Har du yderligere spørgsmål?
Kontakt TrueLinks Kundecenter på telefon 79 30 78 33 eller send os en e-mail på kundecenter@truelink.dk