Aktivering af dine

leverandører 

Lad os hjælpe med at aktivere og motivere dine leverandører 

  • Vi kender indvendingerne fra leverandørerne om, hvor besværligt det er at skulle starte noget nyt op

  • Vi har erfaringerne fra de mange kunder, store som små, hvor vi har hjulpet med at aktivere deres leverandører  og "holdt i hånden" fra start til slut

  • Vi ved, hvor store effektiviseringsgevinster der kan opnås

  • Du undgår at bruge unødig tid på at registrere og indtaste fakturaen manuelt

  • Vi kender værdien af en ”livline”i vores telefonsupport, som gør, at du som kunde kan overlade leverandørernes spørgsmål til os.

  •  

Lad os hjælpe jer med opgaven

TrueLink tilbyder færdige markedsføringskoncepter, der støtter op om at få leverandører i gang med at sende omkostningsfakturaer elektronisk/ som e-faktura til din virksomhed på en enkel, hurtig og billig måde.

 

Vores support sikrer, at leverandørerne kommer godt i gang med at sende og dermed kan tilfredstille dit ønske om digital samhandel.

 

Leverandøraktiveringen kan iværksættes på meget kort tid, så du også kan se resultater på kort sigt.

 

Leverandøraktivering

En leverandøraktivering kunne se således ud:

  • Analyse af din virksomheds eksisterende leverandørportefølje

  • Parathedsanalyse af leverandørerne

  • Udarbejdelse af kunde-site til information omkring leverandøraktivering

  • Assistance til udarbejdelse af brev til leverandører

  • Support til leverandører i forbindelse med opstart

 

 

Leverandørerne afleverer blot deres e-fakturaer i deres sædvanlige format og via deres sædvanlige udbyder eller via TrueLinks Tast-selv portal, og din virksomhed modtager fakturaerne i jeres ønskede format.

 

Ønsker du at høre mere om vores koncept for leverandøraktivering, høre mere om de af vores kunder, der har haft stor succes med leverandøraktivering eller blot har spørgsmål til ovenstående, så kontakt vores Kundecenter for information på telefon 79 30 78 33 eller på kundecenter@truelink.dk