Det sparer du med TrueLink NemHandel 

Det koster selvfølgelig din virksomhed både tid og penge selv at etablere adgang til NemHandel og drifte infrastrukturen. Disse direkte og indirekte omkostninger er gratis services ved brug af TrueLink NemHandel 

 

Undgå disse omkostninger ved etableringen – brug TrueLink NemHandel

 

  • Klargøring af jeres eget system til OIOUBL forsendelse / modtagelse: NemHandel kræver, at der sendes OIOUBL til offentlige myndigheder; med TrueLink kan du fortsætte med at sende OIOXML eller i eget format

 

  • Eventuel anskaffelse af NemHandel klient programmel og eventuel tilhørende pc: på www.nemhandel.dk kan man downloade en gratis udgave af NemHandel klient etableret af IT- og Telestyrelsen. Denne klient kan kun køre på en PC, altså ikke på en server. Programmellet er, kaldes af IT- og Telestyrelsen en reference klient, og leveres ”As is” og uden nogen form for garanti og vedligeholdelse. Der findes NemHandel klientprogrammer, som kan afvikles på såvel PC som server tilgængelig i markedet.

 

  • Anskaffelse af virksomheds-/medarbejdercertifikat(især tidsforbrug til bestilling og installation af nye certifikater, når medarbejdere rejser fra virksomheden)

 

  • Anskaffelse af funktionscertifikat: For at kunne modtage eller sende på ægte forretningsprofiler kræver det registrering i NemHandel registret. NemHandel klient kræver funktionscertifikat, som kan anskaffes hos DanID mod betaling

 

  • Profilregistrering: For at kunne modtage eller sende på ægte forretningsprofiler kræver det registrering i NemHandel registret. NemHandel klient kræver funktionscertifikat, som kan anskaffes hos DanID mod betaling

 

 

  • 24/7 server eller pc tilgængelighed gennem sikker Firewall

 

 

Undgå disse omkostninger ved driften – brug TrueLink NemHandel

 

  • Forsendelse i NemHandel infrastrukturen har ingen direkte omkostninger

 

  • Væsentligste område under driften er overvågning, backup, fejlhåndtering og genforsendelse af forsendelser, der ikke når frem til modtageren: NemHandel gør det til afsenderens problem, hvis modtageren ikke er tilgængelig, hvorfor der skal påregnes tid til overvågning, genforsendelse og eventuel kontakt til kunden / kundens NemHandels partner

 

  • Opfølgning på forsendelser, som aldrig kvitterer eller svarer ok – på trods af at positiv respons var krævet

 

  • 24/7 kræver overvågningsprogrammel og overvågningsorganisation

 

  • Udgifter til at vedligeholde eventuel NemHandel Klient og Firewall programmel

 

  • Fornyelse af medarbejdercertifikat ved udløb, eller når medarbejder stopper i virksomheden

 

  • Fornyelse af funktionscertifikat ved udløb

 

 

Læs mere om TrueLink NemHandel services her