Kom let igang med at modtage elektroniske fakturaer
Salgsdirektør Jes Gravesen, CF udtaler: Vi håber igennem daglig elektronisk fakturering, at vi kan bidrage til at gøre vores kunders virksomheder mere lønsomme, og at vi i fællesskab kan opnå effektiviseringsgevinster.
Vi ved at daglig fakturering kan hjælpe vores kunder til hurtig godkendelse og eventuel hurtig videre fakturering.
Hvorfor TrueLink ?
For at modtage den første faktura fra CF skal I:
1.Oprette jer som medlem på TrueLink, hvis jeres virksomhed ikke allerede er oprettet på TrueLink
2.Vælge den fakturamodtagelsesmetode som passer jeres virksomhed bedst
3.Tilmelde jeres virksomhed til modtagelse af fakturaer fra CF
I folderen "Kom godt i gang med elektronisk fakturering" finder I en udførlig vejledning, som vi vil anbefale jer at bruge. Hvis I ikke allerede har modtaget denne, kan I downloade den ved at klikke på ovenstående link.
I folderen henvises til en guide, som fører dig gennem oprettelsen som medlem på truelink.dk og tilmelding hos din fakturaafsender, klik her for at komme direkte til oprettelse og tilmelding.
I kan læse mere om, hvordan I kommer i gang med at modtage fakturaer på "Modtag faktura".
Hvis I har brug for hjælp med opsætningen, kan I til en hver tid kontakte os pr. mail: kundecenter@truelink.dk eller på telefon 79 30 78 33 – hvis I har forretningsmæssige spørgsmål bedes I kontakte CF på cfp@cfp.dk eller på telefon 56 65 00 24
Modtag faktura fra CF
Vi har valgt at anvende TrueLink, fordi TrueLink er designet til elektronisk udveksling af handelsdokumenter og er specielt målrettet til udveksling af elektroniske fakturaer. Det har også været afgørende for valget, at TrueLink overholder bogføringsloven samt momsbekendtgørelsen vedr. arkivering, integritet, sikkerhed og revisionsspor.
Vi bestræber os på at gøre det nemt for jer som fakturamodtagere – vi hører gerne om forslag til forbedringstiltag, og andre gode ideer til effektivering – send en mail til kundecenter@truelink.dk